tisdag 5 april 2011

BUSVÄDER

HEJ :)

Idag skulle man ha ridit ut på Bleika men hittade ingen att rida ut med i detta tråkiga väder (kan inte rida ut på henne själv då bockar hon stegrar hon och springer hem) men det gjorde inte så mycket....
Men istället red jag på Frisky ,, han var jätte rolig att rida har inte ridit ut med homon på jätte länge för han har varit på foder :)  Så ja eftersom man är van vid islandshäst och ha är mellan stor B-ponny så kände jag mig lite stor men han tyckte inte det var jobbigt iallafall :)
Men det kommer nog bli till att rida Frisky lite mer nu också ,, för jag ska snart börja rida lektion på honom i gång i veckan när han har fått lite bättre kondis.. =)


Han skulle precis hoppa på bilden :) (det är inte jag som rider)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar