torsdag 21 april 2011

sova i stallet me Elin o Emma :)

HEJHEJ !

Igår började man dagen med att cykla till Elin (vi skulle cykla till stallet tillsammans) sen när vi kom ditt red vi ut på Glói och hennes häst Malaco, vi skrittade mest men när vi väll galopperade gick det svin fort :) Sen lite senare på dagen hoppade jag med Bleika hon har jätte duktig och tyckte de var kul !
Sen hade i vattenkrig och efter gick vi till en lite dam där det låg en stor äcklig död älg , varg och räv ;o
Men sen på kvällen kom Emma för vi skulle ju sova i stallet , vi gjorde en säng av hö och halm och sov i sovsäckar och åt en massa godis ,,, det var faktiskt varmt och skönt och inte läskigt alls ! :D

Men i dag har man städat skåpen i sadelkammaren och så och efter red jag ut på Bleika eller ja jag skulle testa att rida ut utan någon annan häst så jag gick ditt och red hem , hon var jätte duktig o väldigt pigg  :)
Men nu på eftermiddagen har man ridit lektion på Frisky gick bra ,, men får inte galoppera med honom just nu...:(


 Men ja nu har man precis cyklat hem från stallet själv och när man kom hem väntade ett stort påskägg på mig , MMMM ! :)


HEJSVEJS SÅ LÄNGE ! :)



här kommer lite bilder från när jag hoppar Bleika...


                                             sitter lite för mycket framåt lutad men men :)
                      

2 kommentarer:

  1. STOLT FOTOGRAF ;-)
    haha!<33
    dagarna har varit BÄÄST (Y)

    SvaraRadera
  2. haha ,, dom blev jätte fin tycker jag ! :)


    KLART DEN VAR ! (Y)

    SvaraRadera