onsdag 4 maj 2011

Dagis barn tar livet av en ;o

Hej !

idag ar man i skolan och hade vårruset fört sprang jag fyra varv med  Elin och sen kom det några dagis barn som vi skulle gå slingan med ;o
Jag fick någon typ som hade hur mycket energi som helst hon tog nästan livet av mig !
Så efter att vi hade gått ett varv så ville hon gå ett till så jag sa att vi kunde göra det men då så kom 2 andra dagis barn och frågade om dom fick följa med och så var jag tvungen att vara deras häst och galoppera i typ 1-2 km inte kul alls ! :o

Och ja sen kom det tredja och sista jobbiga varvet och efter var jag helt död och kunde typ inte gå har fortfarande ont i benen så det typ knakar gör svin ont ! :(

Men efter den hårda dan i skolan så kunde jag äntligen åka till stallet :)
Och så red jag ut med Elin och hon red våran häst Frisky , o jag red Bleika , gick sådär men imorgon hoppas jag att det går bättre ! ;)

                                                                 Bleikas man <3
                                 
// Janina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar