onsdag 18 maj 2011

steningsund :D

Hejsan  ! =)

Idag har man varit i Stenungsund med Elin ,, var skojjit köpte jätte mycket godis och en glass :)
Fast ja det var ju inte bara det jag köpte köpte även en jätte snygg klänning till skolavslutningen också hittade jag tå till klänningar jag ville ha men hade inte råd idag så det får bli en annan dag :)

Sen skulle jag åka till stallet men ångra mig när jag var på bussen på väg hem från Stenungsund för det bara regnade o blåste var inte så sugen på att rida i det vädret ! ;o
Så mamma fick fixa hö till dom små hästarna på vägen hem.

Gissa om jag har en stressig vecka ?

Torsdag: Rida hopp lektion med Bleika
Fredag: Träna i kungsbacka med Glói och efter det kolla på film och sist ha planineringsmöte
Lördag: Skritta ut med Glói och rida Bleika Och sen lite senare ska jag på planerings möte igen
Söndag: Kvala till lag-SM med Glói i Kungsbacka hela dagen från kl 8.00-19-20


// Janina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar