söndag 1 maj 2011

KURS IDAG :)

HEJ ALLA GLADA MÄNNISKOR :)

Har inte bloggat på några dagar nu har varit hos pappa.
Men idag så tog jag ett tidigt tåg hem för jag skulle rida lektion med Bleika :) (Y)
När vi skulle lasta gick det bra bara det att man måste vänta ut henne lite ,, men väl där så gick det la sådär när jag hoppade upp blev hon helt tossig (bocka o stegra) och tränaren bara vad är det för rodeo dans hon har lärt sig xD Men sen gick det bättre tills hon började stegra jätte mycket och nästan hoppade över staketet , men nu i ungefär en månad ska jag rida ut varje dag och får inte rida i paddocken en ända gång och när jag rider ut måste jag köra så snabb trav hon kan hela tiden :) 
Men är nöjd för när hon inte bråka var hon jätte duktig ! (L)

                                                                 bilden är inte från idag



// Janina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar