söndag 15 maj 2011

Djarfur open ! ;)

Hej alla människor <33
sorry för dålig uppdatering...

Men i lördags var jag på årets första tävling med Glói ,, tävlade i V5 (fyrgång) och T7 (tölt) :)

Första grenen var V5 gick super bar och hade jätte höga poäng tills jag skulle galoppera, för då tog han rätt galopp så jag drev på han lite och då bytte han helt plötsligt galopp och jag fick inte stopp för hästarna bakom stressade upp honom lite... Men det slutade med att man kom på en tionde plats ,, rätt besviken men ändå nöjd för om det inte hade varit för galoppen hade han kommit bra till ! ;)

Sen någon timma senare var det dags för T7,, efter grund om gången var jag inte så nöjd men jag hade kommit till B-final så jag hade fört farande en chans. (Om jag van -finalen.)
Men jag fick vänta med att se tills efter lunch, jag var hur nervös som helst !

Efter lunch var det äntligen dags för B-finalen ,, jag var svin nervöst men försökte att inte tänka på det och jag skulle bara gå in och göra mitt bästa och det hjälpt för det visade att det hjälpte för jag van B-finalen och gick vidare till A-finalen.

Och gissa hur nervös jag blev då ?

Men jag gjorde samma sak som jag gjorde på B-finalen bara gick in och gjorde mitt bästa.... :)
 Och när poängen var räknade så ropade dom upp person efter person och sen ropade dom upp mitt namn på en andra plats kunde nästan inte tro att det var sant efter att bara har varit i B-final (de var typ 16 ekipage med och jag var en av dom yngsta) från början, är hur glad som helst ! (YYYY)

                                                    lite bilder från tävlingen ! ;)

                                                 jag van en grimma


Snart ska man iväg till stallet och rida båda sötnosarna ! <33


// Janina
  

2 kommentarer:

  1. Åh va kul, så duktiga ni är! Grattis!! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket ! ;)

    Du är också jätte duktig ! ;D

    SvaraRadera