söndag 8 maj 2011

sommar o sol !

HEJ !

Idag har jag varit med Elin ,, åt tårta, sola o bada det var svin kalt i början men man vande  sig så efter en stund var det rätt skönt. (Vi bada i ca 30 min.)
Men vid kl 6 åkte vi till stallet och jag lånade en häst på stallet för jag skulle rida ut med Elin och leta efter en ny ridväg men det gick inte så bra så vi vände och red en sväng vid ett gammalt trav stall var jätte kul men den hästen jag red är jättestor och stark så när han ville springa snabbare så var det bara till att försöka bromsa :)
Sen när vi kom till baka så gjorde jag i ordning Bleika och red på ängen som vanligt....
Hon var lite bråkig precis när man skulle gå men jag kunde nästan klara helt själv äntligen (hon är lyssnar inte när man styr henne ibland och bara stegrar , bockar o springer hem) hon var jätte duktig bara att hon fjanta sig lite men andra o sista gången behövde jag nästan bara svänga och lägga till spöt lite lätt ) (YYY)



// Janina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar