måndag 16 maj 2011

MASKERAD ;)

Hej alla glada saker ! :)


Idag har man varit i skolan som vanligt och hade tröök....
Sen åkt jag till stallet med Elin och vi klädde ut oss för att skämma ut min syster :)
Vi tog på oss vanliga ridbyxor och regn byxor över dom och drog upp regnbyxorna till knäna,, sen så tog vi på oss en tjock tröja med ett linne över så snyggt ! ;) och sen tog vi även på oss vars sin Svea mössa över hjälmen och sen tog bara jag på mig en tom ryggsäck och så knöt jag ett grimskaft runt magen med en tvättsvamp innan för grimskaftet ,, snyggt snyggt ,, men inte kan man väll vara utklädd utan att hästen är det med, så jag tog på honom ett reflex läntäcke och en reflex martingal ! ;) <33

Min lyckade "maskerad" ;)

Men efter det så red jag Bleika gick la sådär ,,  men ja det finns inte så mycket att skriva om det....


Bilder kommer ! :) <3

// Janina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar