lördag 28 maj 2011

Felicia :)

Hej alla glada människor !

Igår var jag med Felicia i stallet.
Vi red ut hon red på sin häst Svipur och jag lånade en häst som heter Dokka.
Det var jätte roligt och gissa om hästarna var pigga ?!
Sen när vi kom tillbaka skulle vi ha ett "möte" för att planera till Lag SM, jag ska rida femgång och stilpass på Lag SM han är inte pass lagd än men men ;)
Sen efter "mötet" kollade vi i laget på avatar och planerade lite inför lag showen det var jätte roligt !

Sen på kvällen åkte vi hem till Felicia och kolla på Sagan om Ringen den första delen , somna efter 24 min duktig jag känner mig ! xd

Men snart ska vi åka och kolla när våran tränare ska tävla på Säve ! ;)



                                                                     bjuder på bilden ! =)

// Janina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar